Pages

Sunday, December 21, 2008

All the love in the world

Well..cmnh je lah..on9 jek..n tadikan..aku dgr lagu all the love in the world..n lagu nh mmg dh lme dah..sangat lme n sgt suke..coz ble dgr lagu2 lme nh..the tyme machine will function n aku pun terbang ke mase lepas..sgt rindu & always miss it..!! aku igt lg tyme dgr lagu nh..aku tgh wat keje kat bilik prodigy dgn faizzihni, akmal n jena..fuyoh..mmg benar pon..waktu sekolah is the most happening + funny and paling bermakne!! argh!!aku akan merindui korang (walaupon aku laki) hehe..

After PKA..nk balik dh..tyme nh spm lmbt ag..but teringin nk dok kat meja aku balik..rindunye!!!



after formal dinner..(oily gle) tyme lps makan2..ktorg akan lepak2 to abeskan ape yg vvip x makan..memg kenyang..so..jadilah F5..hehe


lepas game hoki..tyme nh snanye aku dh xley maen dh..(ckop kuota) but aku kne maen gak..bg semgt + keyakinan kat team aku!!huhu..rindu rindu rindu!!


tyme MTQ..ktorg kan dapat tebus kekalahan last year,,dpt jgak merase johan gombak..sob2..sdeyh nye..


and aku memang sayang + rindu + cinta sama korang..!!

sayang eqa jugak!!huhu..



No comments: