Pages

Friday, June 19, 2009

Lalala

tak beragak.
sudah LAh sudah weh.

mncari funny english tgh2 mlm.

thanx pade mamat bunge,azam ngn cikeh yg tlg mncari.
tup2.x gne pon mse kelas.
sengal je.
wat lewat suboh je.

oit2..rejab next wednesday!

Allahumma Bariklana fi rajabi wa syaaban wa balirna fi Ramadhan..


insyaallah..

huh.. as a one two and three..
everything were already wrote on a blank pages.

since the studying process started again..
it would give a new experiences n sometimes it was bad enough...
the physics was mess up my eyes.
memorizing all kind off formulae yg sengal.
however miss nafila's smile make my life turn blue again..
haha.thanx to my Writing's group.
and thanx got!!
TGIF(thnx god it friday)
so hav a rest for a 2 pages.

n it was located at cfs.,
kindly damn bored man.
for the whole unexpected pages..
as i said before..

i have batten down the hatches and so..
still hoping i can stand with my own spirit..
yeah yeah!



pg ke x pg ke x.
faiq g mesir x lame da.


meroyan di jaya mall.mncari cold storage di blok E.

2 comments:

piqah SHJ. said...

hahaha
baru nak pegi baru nak pegi !
ak dah pegi dlu dahhhh
hahahahahaha

err, tomorow kan korg xkan bosan,
meor kate korg teruja gila kot nak tgk hannah montana.
lol
duhh, sooo montana !
haha

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu datang kenduri kat blog gua..
Follow terus pun takpa.

Budak budak kat blog gua tu dah ramai berat ke belah punk.

Dah 7 hari gua merantau jemput kenduri ni.