Pages

Friday, May 3, 2013

Kisah Gadis Hijau

Dalam 4 tahun lepas, alhamdulillah sempat la merasa satu sem dalam UIA. dan ada satu pengalaman masa taaruf week ni.


Kami dipecahkan kepada beberapa pasangan (laki pompuan =.='') dan setiap daripada kami kne taaruf dgn pasangan masing2 dan hafal trademark pasangan masing-masing.

Kebetulan pasangan saya tu seorang yg petah bckp *mcm aktif jgak la masa zaman skolah

Dia ckp, "Kalau nak tahu tntg saya, cakap je saya ni suka warna hijau. Emel saya hijau, nama ni hijau, henfon saya hijau, mmg saya suka warna hijau"

Masa tu saya fikir, oh ok, awak suka hijau.

dan saya pun memperkenalkan pasangan saya sebagai gadis hijau. *dia suka dgn gelaran tu


Masa pantas berlalu. Baru hari ni saya tahu apakah hijau yang dimaksudkan. "bakpe lah dulu aku noob sgt."

#Inikalilah