Pages

Tuesday, December 29, 2009

Apa yang Yahudi bajakan ke atas manusia?

Salam alaik. J

Ya pada kali nh saya ade hal yg ingin dikongsi bersama. Pada pos kali ini saya akan mnyebut bagaimana manusia yg sempurna akan terbentuk. Tanpa kita sedari manusia terdiri dpd beberapa cakra dan apabila kesemua cakra itu sempurna,maka terbentuklah manusia yg sempurna dr segi rohaniah dan jasmani.

Manusia mempunyai 7 cakrA dan pada kali ini saya akan mnyenaraikan 5 cakra sbb saya hanya mndapat info tntg 5 cakra sahaje,

CAKRA SACRAL

Pertama cakra yg paling bawah skali(sacral) di mana cakra ini banyak brhubung kait dgn seksual ataupun proses pnsenyawaan, Dalam islam telah ditekankan tntg konsep halal dan haram atau dosa dan pahala dan yg disuruh serta dilarang oleh ALLAH SWT. Namun terdapat juga perkara yg dilarang boleh dilakukan pada sesuatu keadaan seperti melakukan hubungan seks. Perkara ini mnjadi halal dan digalakkan sekiranya sepasang manusia itu telah bernikah aka kahwin dan ia mnjadi sebaliknya sekiranya merekan tiada hubungan yg sah dan sgt dilarang!

Berbalik kepada sacral tadi,ia akan memberi faedah dan manfaat sekiranya ia digunakan pada cara yg bertepatan spt yg telah ditekankan dalam Islam itu sendiri dan ia akan memberi mudarat sekiranya sebaliknya berlaku.

CAKRA NAVEL

Seterusnya kita beralih pada Navel cakra iaitu cakra pada bahagian perut dan sgt pnting dalam proses tenaga untuk seseorang itu melakukan aktiviti sbg manusia,yela,makan,pastinya mmberikan tenaga yg cukup bukan?

Untuk membina tenaga yg mnfaat moleklah seseorang itu mngamalkan diet serta pemakanan yg seimbang dari segi kolestrol,vitamin,protein dan sbgnya,dan yg paling penting skali sumber makanan itu! Sumber tersebut perlulah dari sumber yg dredhai Allah swt. Hasil atau sumber yg haram mngakibatkan jiwa seseorang itu mudah rosak dek keberkatan yg telah hilang pada rezekinya.

CAKRA HEART

Seterusnya kita beralih pada cakra yg ketiga iaitu Heart atau jantung, pastinya ia banyak berhubung kait pada perasaan,kasih sayang,kepercayaan dan hati ini akan dapat dipupuk berdasarkan persikataran manusia tersebut,hubungan persahabatan,kasih sayang,ukhwah,ahli keluarga,rakan2 dan sbgnya terutamanya rase merasai penderitaan yg dialami org lain sgt berkesan dalam membentuk jiwa manusia yg sgt2 sihat.

CAKRA THROAT

Seterusnya cakra throat iaitu lebih kepada bahagian mulut aka percakapan, secara langsung berkait rapat dgn komunikasi sesame manusia dan mempamerkan ekspresi individu tersebut., dalam kalam ALLAH sendiri ade mnyebut yg maksudnya lebih kurang begini, sesunnguhnya manusia itu dalam kerugian melainkan mereka yg berpesan2 kpd kebenaran dan berpesan2 pada kesabaran.(al-Asr) berpesan2 itu bukankah sebahagian proses komunikasi?

CAKRA CROWN

Akhir sekali cakra Crown iaitu yang paling atas dan paling penting. Cakra ini sgt berhubung rapat dgn kejujuran,smgt spritual,akal fikiran,kebijaksanaan,kepekaan!

Setelah kamu melengkapkan kesemua cakra ini barulah sesuai kamu untuk dikenali sbg manusia yg bernyawa dan berakal. Sesorang itu perlulah bijak mnggunakan serta melatih kesemua cakra tersebut dgn cara dan jalan yg sihat!

TO GROW SPRITUALLY AND BECOME A MASTER TO YOURSELF!

Barulah kamu akan mnjadi seorang manusia,lengkap sebagai manusia.

DAN!!!!

GOLONGAN BARAT DAN PEROSAK SERTA YAHUDI YANG BANGSAT SERTA DILAKNAT ALLAH INI TELAH MENYEDARI KEWUJUDAN CAKRA2 INI!

SATU DEMI SATU MEREKA MELANCARKAN SERANGAN KEPADA SELURUH MANUSIA DGN MELUMPUHKAN KE SEMUA CAKRA2 INI BAGI MEMUSNAHKAN PEKANAAN ‘MANUSIA’!!! TERUTAMANYA BAGI MEREKA YG MELAFAZKAN TIADA TUHAN MELAINKAN ALLAH DAN NABI MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH!!

OLEH ITU MEREKA MELANCARKAN SERANGAN DARIPADA BAWAH HINGGALAH KE ATAS!

BAGAIMANA?

SACRAL!

MEREKA MEMBAJANYA DGN ARTIS2 HOLLYWOOD.

FILEM BERUNSURKAN LUCAH.

AKSI ARTIS BERCUMBU2AN.

PESTA SEKS!

MAJALAH2 PLAYBOY!

BAHKAN DALAM SISTEM PMBELAJARAN SKALI PUN! PELAJARAN SEKS!

LIHAT BAGAIMANA KITA MENJADI BUKAN MANUSIA!!

SETERUSNYA NAVEL!

MEREKA MEMBAJA KITA DGN MCD!

BURGER KING! KFC! SNACK!

Eh? Itu kegemaran kita bukan? Lihatlah bagaimana kita semua dijadaikan haiwan! Kita menjadi bukan manusia!

SETERUSNYA HEART!

MEREKA MEMBAJA KITA DENGAN PERASAAN DENGKI!

STATEMENT ATAU POSTER2 KEGANASAN! KANAK2 MEMBUAT ISYARAT LUCAH!

KEGANASAN DI DALAM FILEM2!

PERGADUHAN!

LIHAT! BAGAIMANA KITA SEMUA DITARAH SEDIKIT DEMI SEDIKIT!

SETERUSNYA THROAT!

MEREKA MNGAJAR KITA DENGAN PENIPUAN MEREKA!

SBG CTH TRAGEDI 11 SEPT YG SEBENARNYA MERUPAKAN AGENDA MEREKA!

MEREKA MENUDUH ISLAM SBG PENGGANAS!

YA KOMUNIKASI MEREKA YG SGT MEMPENGARUHI!

DENGAN PENYAMPAIAN MELALUI LIRIK LAGU!

FILEM2 SEPERTI MATRIX! TRANSFORMERS(LAMBANG USA SBG POLIS DUNIA! KONON SI BANGSAT INI POLIS?)

AKHIR SEKALI CROWN!

ISTILAH MIND CONTROL!

DAN APABILA KESEMUA CAKRA TELAH DIKUASAI PASTI CROWN INI MUDAH DIKUASAI!

Apakah yg tinggal? Tiada! Kesemuanya telah si yahudi itu mengambilnya dan menjadikan kita sbg bukan manusia!

Begitulah caranya mereka mengambil hati2 kita,supaya jauh dari Allah swt.Nauzubillah….

Ayuhlah rakan2 ku,mari kita peroleh balik Crown kita! Igtlah! Kiamat itu sgt hampir dgn kita! Sementara pintu taubat masih terbuka…

Wallahu’alam.

1 comment:

pencinta said...

igtkan cakra dlm cite naruto..hehe