Pages

Sunday, April 12, 2009

sengaL ag

tadi tertgk aBh!!
whoa jamal abdillah sudah naek..dapat award th..
teringat lagu dye yg best!!
penghujung rindu!!
aku ngn redza slalu sambung2 lagu nh..
bia uh sore xsodap..
janji layan!!

bila kekasih...
mengundang aku pulang..
mahligai menanti..
penuh gemilang..
bila kekasih..
menyingkap tadbir cinta..
tiada terbatas..
dengan kata-kata...
dapatkah aku..
membalas dengan air mata..
tanda syukur menerima..
setelah sekian lama...
menghamba hidup...
pada dunia..
1000 tahun tak kan sama...
sesaat bersatu dalam nyata..
kerana kasih ku sanggup korbankan jasad dan nyawa..
terang bulan kerana mentari...
hadir bayang kerana cahaya...
begitulah cinta kita...
tiada jarak pemisah lagi..
tiada tabir sempadan budi..
aku terima dan jua memberi..
seikhlas hati..
1000 tahun dan sejuta langkah..
1000 tahun bersinar cinta...
kita bertemu di penghujung rindu..

dapatkah aku..
membalas dengan air mata..
tanda syukur menerima ..
setelah sekian lama..
menghamba hidup pada dunia..
1000 tahun tak kan sama..
sesaat satu bersama dalam nyata..
kerana kasih ku sanggup ku korbankan jasad dan nyawa...
terang bulan kerana mentari...
hadir bayang kerana cahaya..
begitulah cinta kita..
tiada jarak pemisah lagi...
tiada tabir sempadan budi..
aku terima dan jua memberi..
seikhlas hati..
1000 tahun dan sejuta langkah...
1000 tahun bersinar cinta...
kita bertemu di penghujung rindu..
kita bertemu di penghujung rindu..

No comments: