Pages

Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru


16 Mei 2009 agak Lain, berbeda dari sebelumnya.

Dataran Raudhah(taman2 Syurga)

hari ini sudah melangkah 5 bulan tnpa tunjuk ajar drpd guru sekolah..ak akui helaian sekolah telah pon menemui kata TAMAT..ak kini perlu membawa diri hasil didik dan tunjuk ajar mereka..1 tahun di tadika, 6 tahun di skolah rendah dan 5 tahun di sekolah menengah..tiada apa pun hadiah yg paling beharga seperti org laen yg mampu menawarkan plbagai hadiah yg (mahal) mungkin ketika berlangsungnya acara hari guru..bahkan sekuntum bunga apatah ag mungkin yg lebih beharga..ape yg ak mampu hanya ucapan yg penuh segan silu..ye la..ak nh hanyalah murid pmbuat masalah..seigt aku masalah yg paling besar ak wat iaitu kes KL MARATHON mse f3.ah..bialah mnjadi kisah igtn ak yg manis..huhu..mmg la..bg ak ianya merupakan kisah yg manis kerana nyata dan jelas dapat lihat bahawa cikgu2 mmg ambil berat thadap kebajikan pljrnye..dah2..haha


Senarai Plajar Putera(SPM 08) hehe..sape la conteng nh


bg aku hari guru yg paling indah pernah ak sertai iaitu mse F5..ye lah..mnjadi AJK hari guru dan ak yg mndesign BAju hari guru,.,thanx kat kawan2 krn bg tugas 2 kat aku..mmg best dapat melihat org laen pakai bju yg ak reka..hehe..simple jer..huhu..n tahun nh mayb hari rabu(20 mei) dak2 nk wat school attack..xtahu la dapat join ataw x..kalo dapat naseb2 jer,..ye la..mggu yg BZ b4 masok UIAM,..pusat asasi act..haha

Malam2 kami di Sepintar(mse SPM nh) haha


Aktiviti Pagi hari2 terakhir di Sepintar.Sabtu RAsenye..best gle babe!!


Barisan pendidik Lelaki(wakil shj)

Barisan Pendidik Wanita(wakil je) x sume ade.


Again..
Selamat Hari Guru..
Perkara Ini Sahaja Yg mampu saya lakukan tanda Ingatan Pada Hari Bermakna ini.


Paper terakhir kami sbg Pelajar Sekolah.(PSI-1 disember 2008)


Saya tidak akan pernah mencuba membuang diari saya ini.

4 comments:

sajeedhani. said...

ohh.
budak sbp jugak rupenye.
:)

AriFrukAi!! said...

oh ha ah..kamu sbp jugak ea?

ahmdsyhmi said...

Haih, sekolah lama aku.

AriFrukAi!! said...

o0wh..team basket pon yg lame..huhu