Pages

Monday, August 17, 2009

Aku terjaga!!

salam.erm
thanx solihin,
coz memberi penawar nafsu kat aku,hee

apekah penawar itu?
tentunya majlis ilmu,:)
walaupon wat kat kelas fizik(mase nk kua)
tp alhamdulillah,ak sedar balik ngn nafsu yg mnggoda aku,
apekah nafsu itu?
kemewahan dan keindahan dunia,aku nk sgt cpt kaye smpi nbk wat business,,
mmg la untung tapi ak msih ragu2,
ak boikot mcd,n solihin ckp.
hang nmpok bukti mcd support israel?
bru aku terpikir,
bila adenye syubahah maka hukumnya jadi haram,
so ak terlalu ragu2 dgn business 2 walaupon org kate halal,

manusia di akhir zaman ini dikelilingi oleh umat yg lain,
adekah umat nabi muhammad saw terlalu sedikit?
TAK!!bahkan lebih bnyk dpd buih di lautan,
mereka terlalu cintakan dunia hinggfakan mereka takut pada musuh2 mereka,

aku terjaga dari lena..
kuatkanlah benteng iman ku!!

No comments: