Pages

Tuesday, March 16, 2010

diriku yang gila.

Salam Alaik.
Sekarang jam menunjukkan 2 pagi.
2.12 pagi,dan terase pula untuk bercoret2 pd malam ini.

mlm ni agk penat.pastu duit da kering.bnyk gne.lari bajet da T_T
kadang2 terase nk menulis,tp ak mne ade diari.so tulis2 jela dkt blog.
lantak la org phm ke x.

kadang2,kita nk suatu perkara,
mcm aku,aku ade mnde yg aku nk,tp ak rsekan aku tidak layak tok memilikinya.
kadang2 aku rse aku bersemangat untuk memilikinya.
ttpi knp ak tidak sedar usaha aku sia2?
kadang2 aku merasakan,aku ni gila,
sbb aku memilih sesuatu yang mustahil untuk aku miliki.
kadang2 aku pernah berputus asa,
tetapi apa yang aku kejarkan itu,kembali memaksa aku untuk mngejarnya,
aku pun kembali menjadi tidak waras.
semuanya kadang2.sebenarnya bukan kadang2,tetapi hari2.
aku memang bodoh.
kerana aku telah memilih jalan yang salah,
Ia nampak seperti tepat,ttapi sbnarnye jalan yang aku lalui adalah hak org.
Org atau insan yang lebih layak untuk mengejarnya,
terasa sesal juga tetapi semua ini telah pn berlaku.
smpi bila aku terus menggila?
sedangkan perkara yang aku kejarkan mmg pasti tertawa melihat keadaan aku?
knp aku begini?

ni la isi hati aku mlm ni,
adoi lps ni bace fisio pulak lah,td bce anat,pas2 msj facebook meta.pastu blogging.
then tido. -end-

2 comments:

FiQ aSH said...

pe yg ko kjar 2??..pompuan ekk??...muahahahahahaha...guraw2 =P

AriFrukAi!! said...

aah,Haha