Pages

Friday, March 12, 2010

Malam ini.

Salam Alaik.

Haha.
aku pon xtaw nape aku gelak.heh

Smlm kelas ktorg abes dalam pukul 230 ptg.
So ak pon melencong pegi Attaba carik sebijik kipas dgn member2 rumah lain.
Member medic rumah aku tak nak pg. So tapela.
Mesir ni da panas kot. 'Buah Hati' aku ckp, pegi Mesir nanti jadi putih. Haha
Aku ase mcm nk jadi hitam je nih.

So kami pon pergi la Attaba.
Jalan Jem gle.
dlu Ade org Arab gtaw aku,
Jalan raya kat mesir ni mcm main game.
Sbb tu bnyk accident. Adoi cuak kot.

Oh smpi la ktorg kat Attaba.Dlm kol 3 kot.
Eh x x. Time tu Sampai Hussin bru.
So kne jalan ke dalam lagi.
Adoi kat sne mmg bnyk brg cantik2.
So agak ah. Mcm nk beli je semua2 tu tp xleh.
Mish Fulus ma T_T

So jumpa la kipas.
Snanye kelmarin ade sorg mmbe ak yg da beli kipas kat sana.
So ktorg pon beli la kipas jgk. Sbb murah(LE85) dan cantik.
Bentuk die mcm kete. Ade lampu, Gear skali.HAHA

Then balik naik teksi.
5orang.n atas teksi tu ada 5 kotak kipas.
Org arab pon cm pelik je.HAHA

Balik umah terus pasang.
Ops beli topup dulu.
Lame kot x topup. Xde keperluan kot nk topup2 di sini.
Tp smlm sgt urgent. So mmg kne topup.

Oh smlm ktorg serumah buat majlis besday sket.
Besday ahli bait ktorg (Muhammad Amin)
Alhamdulillah beliau dah besar. ekeke.
Banyak gak makan smlm. Kenyang la jugak.

Ha btw Tahniah la Sepintar sbb menduduki tempat ke 6 kebangsaan.
Terharu aku sebagai Alumni sekolah tu. T_T
p/s: aku dpt 20A+.hoho

dan xlupa juge mmber2 UIA yg excel2 blaka dlm result final sem2.
Kpd damn,oden,pdot,mansor,demot,zaty,babroi,n sape2 ag la.sume la senang cter.
haha.xlpe kpd cipeng,jejaka terhebat.hoho

Kpd org yg bru nk tgk KCB tu. Tahniah la. Perkembangan yg positif walaupun anda sudah kembang.haha

Eh lupe.
1 ag.

Kelmarin,
salah seorang ulamak besar Al-Azhar telah kembali ke rahmatullah.
Sheikh Mohamed Sayed Tantawi akibat cardiac arrest.
Moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama para shuhada. Al-fatihah.

No comments: