Pages

Thursday, March 18, 2010

Mimpi Rasulullah.

Salam.
Hari ini saya nk mnceritakan tntg mimpi saya.,

smlm (17mac)
mule2 aku pergi rumah KL,beli nasi kerabu,igt nk makan time sahur.
lepas 2 sampai umah dlm kol 9,stdy2,smpi kol 10,teros tido,
bajet nk bgon dlm kol 3.
tp ak bgon dalam kol 12,so tdo balik,then bgon kol 2.
so ak makan la nasi kerabu tu,then igt nk qiam,tp postpone la jap dlm kol 4 cm2,subo dlm 430.
So stdy2,then tertido.

Lps tu aku bermimpi.
aku pergi ke sebuah rumah then ternampak seorg lelaki sedang tertido atas katil,
katil nye x mewah,then mmg dlm mind set aku,
seperti aku knl sgt lelaki itu,
dlm hati aku mengatakan itu adalah Rasulullah.
aku pon xtaw asal aku mcm kenal sgt.
then baginda bgon dan teros hilang,

lps tu ak dtg menyentuh katil baginda,
tilam nye x semewah tilam kita,
*xsilap aku,baginda tidur atas pelepah tamar,
then lps tu,aku terjage,
dan terus solat subuh,*sbb da azan,

tp wajah baginda,xdpt aku igt kembali T_T
ape mknenye mimpi ini????
dan knp aku yakin lelaki yg tidur itu ialah Rasulullah?

No comments: