Pages

Sunday, March 6, 2011

manusia menjadi anjing.

Salam alaik.

Pernah lihat artis2 yg menggunakan botox? mencukur kening? memancungkan hidung? semuanya kerana mengejar dunia. nak sangat jadi cantik. tak yakin dgn nikmat yang Allah beri.

“Dan demi sesungguhnya, aku akan menyesatkan mereka (dari kebenaran), dan demi sesungguhnya aku akan memperdayakan mereka dengan angan-angan kosong, dan demi sesungguhnya aku akan menyuruh mereka (mencacatkan binatang-binatang ternak), lalu mereka membelah telinga binatang-binatang itu; dan aku akan menyuruh mereka mengubah ciptaan Allah”. Dan (ingatlah) sesiapa yang mengambil Syaitan menjadi pemimpin yang ditaati selain dari Allah, maka sesungguhnya rugilah ia dengan kerugian yang terang nyata. An-Nisa ayat 119

Ramai dah tahu hukum hakam. belajar tinggi2 tapi kenapa terikut2 lagi dgn godaan syaitan. nak jadi cantik. syaitan suruh pakai ketat2. dedah sikit2. lama2 suruh ubah terus. plastic surgery. aduhai. Ya Allah jauhkanlah kami daripada terjerumus dalam kancah maksiat ini yang akhirnya merelakan diri kami menjadi bahan api nerakamu :(

Kalau manusia menjadi anjing?
imej ni saya copy paste from facebook.

Wajah lelaki ini sebelum dibedah. comel je.

dah ready dah nak kne bedah.
bangkai anjing yang digunakan.
mule2 tampal kelopak mata dengan kulit anjing.
touch up sket kat telinga dgn kulit anjing tadi.
part ni susah sket. nak letak mulut anjing nih. -___-
besenye hidung manusia mancung. ni dah jadi mulut mancung. mulut anjing.
kasi ketat sket.
siap. manusia bertopengkan anjing.

Astaghfirullah. dunia akhir zaman. bagi saya. dan rakan2 pun mungkin tahu pembedahan ni hanya membuat masalah. mana plak part2 kulit tu nk dapat darah for gain oxygen, produce energy lagi, msti lame2, eh sekejap je,jadi berbau,pastu akan ada penyakit pulak dkt manusia nih.

Nauzubillah. Akhir zaman.
Wassalam.

1 comment:

School Of Tots said...

Manusia tiada nilai tanpa Agama.
Maka manusia seumpama Haiwan
Hanya tahu Makan, Kerja, Tidur, Berhibur..

Syukurkan dengan nikmat Iman & Islam. Hayatilah dan sayangilah. Dengannya manusia menjadi begitu tinggi nilainya di sisi Allah, Pencipta kita, Pemilik kita.

Janganlah tergolong manusia menjadi anjing.