Pages

Saturday, June 5, 2010

Imej dan imej.

Salam Alaik.
Pada malam ini ingin saya kongsi sedikit mengenai beberapa image yang say aperoleh dan saya tertanya2 sebelum ini.
Ketika hari kejadian di mana Israel merampas keenam2 kapal keamanan ke Gaza, saya perhatikan media sering mengfokuskan imej di bawah. Saya tertanya2 apakah imej itu dan hari ini saya mendapat jawapannya.

Inilah imej yang saya maksudkan dan inilah dokumen yang terjatuh daripada saku komando Israel yang menyerang kapal Mavi Marmara tempoh hari. Dokumen tersebut menyenaraikan beberapa nama yang harus dibersihkan atau dalam erti kata lain harus dibunuh!! Dokumen itu dijumpai oleh seorang aktivis di atas kapal tersebut dan terus disiarkan oleh beberapa media antarabangsa khususnya media Turki. Lihatlah perancangan Israel yang memang sengaja menimbulkan masalah. Perkara ini sudah jelas menunjukkan Israel memang membunuh sesiapa sahaja yang dikhendaki dan apatah lagi yang mereka perlu dibunuh! Dari dulu sampai sekarang memang Israel itu dikutuk sehingga akhir zaman tetapi masyarakat dunia senyap begitu sahaja membiarkan mereka bertapak di Palestin. US sengaja membiarkan Israel wujud di tanah Palestin untuk mengawal kawasan Timur Tengah dan seterusnya menguasai dunia!



Kemudian di bawah ini karikatur yang saya jumpai di blog2 yang saya baca dan tertarik. Karikatur ini menceritakan adab Yahudi terhadap bangsa lain, walaupun rundingan di buat, Zionis tetap zionis. Percayalah.





Wujudkan tentera Islam! Kerana pengakhirannya Islam sendiri yang akan menjatuhkan Yahudi! Allahuakbar!!

No comments: