Pages

Monday, March 30, 2009

hari ke3!!


hari yang sengal!! pg skola wat kali ketiga berturut-turut!!haha


30 mac 2009

hurmm qutie bz direct for 3 days..pergh bz sgt la plak..mne x nye..3 hari tayang mke kat skola..huhu..tp hari nh pg sbb len..nk mintak pngesahan..ye lah..nk wat recheck!!whoa!!gle uh..dah uh 3 subjek aku cek..bi,bio,barab..huhu..ne taw ade rezeki..bg ak nh lah usaha terakhir nk tgk usaha aku slama 2 tahun..huhu..geramji dow..bi x pat a..slackerz tahap dewa!!huhu..
jumpa2 ckgu..eh kaw dah itam!!haha..ak senyum jelah weh..haha..

pas2 balik..
pg mid lak..rgster kat si2..settle2 teros..hehe..then2 xtaw lak miss kat cashier th jiran aku!!haha..borak2..then join mmbe pg maen bowling!!haha,.. then balik!!balik ngn jiran aku yg sengal..akhmal!!

mlm yg sengal pon bermula..

chat2..tdo..bgun..tepon2..x pasal ade org tepon..raub aka semesta mari..haha..kaw tepon aku!!yelah dpt call free mmg lah..

haha
nk tdo lah..ngantok!!

No comments: