Pages

Sunday, March 15, 2009

Tika Dan SaaT ini..

bila hati dah jemu mula berpaling tadah tak pernah difikirkan orang yang ditinggalkan terseksa sayu pilu



hari nh pg pwtc..tgk edufair..adoi penat smalam x ilang..xpe2.hehe..pagi2 ammar kaidul tnye dah..aku ckp je kol 1045 kat stesen putra..kaidul kol 9 kat kl sntral dah..smgt nye..hehe..yang aku plak kol 10 bru nk siap..pe ag kne baham uh dgn diorang..huhu..xpelah..pg pwtx xbwk duet plak..alamak..hutang ain tetangguh ag..adodoi..dah uh ak topup ts xmasok2..burn cm2 je duet aku..huhu..samat ade u0x..save cket..hurm..memule pg pwtc..pas 2 jumpe kaidul..dye kate "ko masuk 5 minit je..pas2 kua balik.."haha..aku pon masok ngn donat..dye nh xtahu malu sket..ske minx adiah..2 yg aku ske kalo pg dgn dye..haha..pg kat utp..pas2 initen..pas2 utm..last skali pg taylor..fuh..lame gak aku kat taylor..mcm best..tapi weh..mhal lah..jap22..kate 5 minit..aku dah 45 minit dah..diorg sume dah blah..pak cik jem ajak makan kat hotel..pompuan je..sian donat,..hehe..xpe..makan gak kat foodcourt the mall..oh..diorg lepak kat cni..smpat ag nk beborak..huhu..hazeem kne blah awal..ade match..aku nk wat mtch gak..cnk bg skill ilang..hehe..hurm..pasnh pg klcc plak..thaqif kate ag best kat c2..pg222..masok 1 minit je..burn duet aku..aku plak sangkot kat lagenda..ntah pape ntah..kalo x bole aku merayau2.mase aku burn kat c2 je..hurm..xpelah..
pas2 balik kl sntral..pg makan..balik ngn kaidul..huhu..hujan22..acap msg..offer job part tyme kat aku..whoa..dapat keje lah..hehe..hurmm..join je lah..bkn susah pon..gne kom wat grafik je..ajak gak akmal..hurm..tgk hp..msg x mcm dlu..tika begini..aku sendiri..kau menyepikan diri..hurm..bout her..ntah lah..kami mcm ataw makin dingin..ntah lah..xtaw lah..msg pon x rep sgt..anta 2 dapat 1..hey.!!xadil!!xpelah..dye sebok th..huhu...yg penting kte sayang2 kan..hehe

layan....

Tika begini mencari-cari
Sebuah cinta hilang
Saat begini ternanti-nanti
Bayangmu sayang...

Bertanya-tanya pada sang bunga
Mengapa layu jua
Bertanya-tanya dihujung rindu
Kau pun berlalu

Ku ulangi pertemuan
Walau hanya mendakap sisa cinta
Bersama rindu yang terdampar
Saat ini aku sendiri menangisi
Pemergianmu kekasih
Dan cuba memujuk rindu
Yang pedih tercalar
Di sudut ingatanku
Airmataku kau renang bahagia

Tika begini aku sendiri
Kau menyepikan diri
Saat begini kau padu janji
Kasih yang baru
Kumasih sendiri...

always sayang kau!!hehe


No comments: