Pages

Thursday, March 26, 2009

kelas memandu yg sengal!!


huh..hari yg sengal bermule..fokus kepada ujian undang2!!bau lesen L dah memikat hati..hehe.

jam 10.00..S.I telepon..oyt mamat!!jum datang kuantan..haha..borak2..soh datang kat auto bravia..bawah jambatan..hehe..karutan tahap dewa..2 bapak aku pnye lah..haha..

jam 1330...siap2 nk pg amek ujian..whoa..cuak dow..sampai2..adik tggu sebentar ye..nah wat trial dlu..taip dan tekan2..alhamdulillah trial sebnyk 5 kali aku wat..dapat lulus..hehe..pas2 ak dah booking dah..hari sabtu nh nk wat amali 6 jam..pergh..gaye cm dah lulus je..hehe..xpe2 ahad xleh wat coz ade match..hehe..best2!!

naek kete..pg subang jaya..episod geram bermule..sampai2..ak x bole amek ujian..ahak!!gile ke ape??ye lah..tmpat aku blaja kursus 5 jam 2 wat hal..pemalas tahap gaban..ade ke patot..x update attendent aku..grr..tpakse kne tanggoh..huh..sabo2..ade sebab 2..mayb soalan hari nh susah tahap kera ke..hehe..pe ag..balik!!mse balik th sempat ah die ajar cre nk drive dll..die ajar aku wat drift gak..hoho!!best!!!

hurm..sampai umah..akmal msg..
sb2 ptg ni match bskt ngn dak2 sepintar. xjd ari ahad. pepahal ctc pdot 4 more in4..[akmal]..
nh kot sbbnye ak x bole amek ujian ari nh..huhu

No comments: