Pages

Saturday, March 28, 2009

jam 130 pagi..di pagi Ahad.


jam 430 kami baru sampai skola..ntah pape..kate pkul 3..datang2 tgk senior qam ngn senior sufi ngah tggu kat masjid..ala weh..wat malu jek..ajak diorg tp kte yg lmbat..haha..but game tpakse dtangguh..guruh mnymbar2..even pentadbir skola xd..tp pentadbir alam ade..huhu

oleh kerana tiada game..kami pon bergambar puas2..haha..ade baw pelik ketika ini..huhu


kami sengal lagi!!


ntah pape lah weh..agak bosan kerana xdpt maen..hehh..



hurm..so tired actually..for 3 days i didnt manage my tyme well..sgt xterurus and so clumsy..bgun pon xtentu..hurm..ak masih x nampak mase depan ku..nk amek ape maybe kat uia je la..huhu..and saya gembira dgn ape yg saye ade..huhu

hepinye!!best!!best!!~adakah selamanya hepi??

somtimes i think...why should I face it??why not them??

knape aku je yg x boleh..mereka mesti boleh??

and sometimes I'm being out of the track..

ArifruKai yg dulu kian hilang..dia yg dulu..selalu gumbira..x ske sedih..maybe xtaw rase sedih dn mnyesal..selalu berhubung dan kini dia kian hilang..

kian meninggalkan jalan sbnar..ak xmahu mnjadi yg baru!!aku inginkan yg dulu!!

ya tuhan ya rabb,..pautilah aku kepada tali agamamu sekuat-kuatnya..janganlah kau jadikan perjuangan aku selama ini pupus begitu sahaja..jadikanlah aku hamba yg sntiasa mnsyukuri nikmat dan tidak mudah lentur dalan godaan hawa nafsu..
ampunilah aku ya tuhan,.tuhan yang maha pengasih lagi pengampun..bimbinglah aku ya tuhan..aku merayu..dan sentiasa merayu..kerana aku tiada apa melainkan engkau ya ALLAH...

ak kini kmbali sedar..ya ALLAH..tetapkanlah iman kami ya tuhan..ak bersyukur kerana aku tidak lari drpd pgangan akidah dan tali agamamu ya ALLAH..

pimpinlah aku..aku merayu..aku mengharap..

kehidupan kau baru bermula..jgn kau rebah di awal permualaan..

terima kasih kawan-sahabat..terima kasih keluarga..terima kasih Ya ALLAH...

agak mengantuk..aku tdo dulu..sambil bersms sbntar..huhu

No comments: