Pages

Wednesday, February 17, 2010

Afiq Ashraf

Salam Alaik.
Izzayak?insyaallah Robbuna Yukholliq.
haha,hari ni aku bosan. penat menukar-nukar skin blog,
besela,mood cuti nk abes,saje nk tuka2 blog nih,hehe.
akhirnya dpt jugak aku meletakkan ruang komen dkt blog aku nh,
smlm aku tgk man u lawan ac milan.
dalam predict kat tenet ak tgk,Ac yg menang.
Tp dgn hadirnye penyokong mcm aku nh,akhirnya man u mng gak,tp kne igt,tu bru 1st leg. jgn bangge sgt deh, kpd nani aka shahmil,jgn emo2 dowh,nnti fergie tuka ko ngn valencia, nyway aku suke goal rooney ngn seedrof, ade mmber aku jelez ngn goal seedrof, yela, malu en kne goal yg mudah2.
nyway ganbatte man u!hoho

eh brkaitan ngn tajuk lak,
Afiq nh kawan aku,
since form 1,smpi skng die kawan aku,
kitorg ni satu teamate, dlm basket, ak igt mse f2 die ade tanduk(benjol) coz maen ragbi,haha,mse tu aku jadi pbsm, sian ak tgk die,wuwu

sekarang die nk exam da,final tok sem ni and die gian nk maen basket.
kpd Akmal arif dan Pdot, korg nk g sepintar t bawak la afiq nh,die power dow,
adekah korg lupe die yg bawak rumah hijau jadi johan? mng ngn merah mse semi naseb jek,ekeke

so bwk la die agar si afiq ni lps gian,


gmba2 ni mse kat skola, skng muke die da mcm bapak org, ari2 aku da webcam ngn beliau. brjambang da, kat sepintar xleh bela jambang en, bw tahniah atas perubahan yg berlaku kpd anda.

HAHA tu je tok post kali ni, Selamat malam malaysia n kpd fitry housemate,n shahmil serta ammar,kalah ah arsenal mlm ni,ekeke.wslm.

4 comments:

FiQ aSH said...

hahaha..x bleh blah btol tibe2 ade post sal ak...bgga seyh ak dpt msok blog arip..hahahaha..tenkiu3..kikikikiki..btw..raja la yg bwk umah ijau mng..ak bse2 jek..hehehehe

AriFrukAi!! said...

HAHA,ecece,ko ah ag bjase,ko bnyk shoot.hoho,akmal cuak ngn ko,haha

ak sje je post sal ko,xde idea,hehe

anatilokman said...

ee.asl ko ske sgt ngn seedrof tuh ?

AriFrukAi!! said...

goal dye smart.