Pages

Saturday, February 13, 2010

kempen no panties.

Salam Alaik?
izzayyak?alhamdulillah.

pagi ni aku bce paper mcm bese.
terbace tentang kempen no panties,sempena hari kekasih or hari kejatuhan Islam.
kempen ini mengajak kaum wanita untuk tidak memakai seluar dalam pada hari kekasih.
Semua ini merupakan ide-ide orang melayu sendiri,kaum wanita IPT.

dengan pendapat tersendiri,kempen ini memang bodoh.

Saya berpendapat,menagapa perempuan kini seperti tidak lagi menjaga makhota diri,
cukuplah dgn ujian bertudung, kenapa perlu berbangga apabila menunjukkan 'tiket ke neraka'?

Secara jujurnya wanita itu membuat saya kagum terhadap ciptaan tuhan kepada kaum lelaki khususnya bagi mereka yg menjaga sifat muslimahnya.
Saya bukanlah orang yg alim dan saya yakin pastinya akan ada yg mengatakan saya poyo.
kerana saya pon melakukan dosa.

Cuba hayati petikan ayat al-quran dan hadis ini,

Al-Quran Surah Al- Baqarah Ayat 159

Sesungguhnya orang-orang yang menyembunyikan apa yang telah Kami turunkan
dari keterangan-keterang an dan petunjuk hidayat, sesudah Kami
menerangkannya
kepada manusia di dalam Kitab Suci, mereka itu dilaknat oleh Allah dan
dilaknat oleh sekalian makhluk.

Dari Abdullah bin 'Amr R. A, Rasulullah S. A. W bersabda:"
Sampaikanlah
pesanku biarpun satu ayat..

Wallahu'alam.

wahai rakan2 ku,
Lebih mulia jika kita mengengsot di jalan yg lurus dpd kita berlari di jalan yg sesat.

No comments: